Verzenden & Retouren
Levertijd
Wanneer de producten op voorraad zijn bedraagt de levertijd 1 tot 3 werkdagen (in Nederland). Indien een artikel tussen het moment van bestellen en betaling onverhoopt is uitverkocht en/of niet binnen 30 dagen geleverd kan worden, wordt het teveel betaalde bedrag teruggestort. D&P Hoogeveen is niet aan aansprakelijk voor enige schade als gevolg van de overschrijding van de aangekondigde leveringstermijnen.
Wanneer wij een product niet op voorraad hebben dan krijgt u z.s.m. hierover bericht. Indien nalevering binnen 30 dagen niet meer mogelijk is dan wordt u daarvan op de hoogte gesteld en vervalt de bestelling. Gedane betalingen worden in dat geval zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 10 dagen na annulering aan de koper geretourneerd.
Bestellingen worden zo spoedig mogelijk naargelang van de beschikbare voorraden uitgevoerd. Indien D&P Hoogeveen door overmacht niet aan haar verplichtingen tegenover de koper kan voldoen, wordt de nakoming van die verplichtingen opgeschort voor de duur van de overmacht toestand. In geval van overmacht heeft koper geen recht op enige (schade)vergoeding. D&P Hoogeveen zal koper zo spoedig mogelijk van een overmacht op de hoogte stellen.
Ieder bestelling kan, zonder kosten, binnen 24 uur, nadat u de bestelling heeft geplaatst, worden geannuleerd. (Mits deze nog niet is overbracht naar het postbedrijf en wij schriftelijk hebben bevestigd dit nog niet te hebben gedaan). Wij verzoeken u daartoe een email te sturen naar info@dpparfumhoogeveen.nl. Uw order annulering zal per email bevestigd worden. Indien u uw geannuleerde bestelling reeds heeft voldaan, ontvangt u het betaalde bedrag retour. Indien niet binnen 24 uur de bestelling heeft geannuleerd c.q. geen bevestiging van annulering kunt overleggen, bent u betalingsplichtig.
U wordt vriendelijk verzocht om bij aflevering te controleren of de producten aan de bestelling overeenkomen. Indien dit niet het geval is, dient u D&P Hoogeveen daarvan zo spoedig mogelijk en ieder geval binnen zeven (7) werkdagen na de aflevering schriftelijk, telefonisch of per e-mail op de hoogte te stellen.
Verzenden
Verzenden geschiedt via DHL of PostNL. Voor transport binnen Nederland, met uitzondering van Caribisch Nederland, brengt D&P Hoogeveen €6,95 voor pakketten in rekening. Vanaf €50,- wordt het pakket gratis verzonden naar een DHL of PostNL service punt. Vanaf €100 wordt uw pakket gratis bij u thuis afgeleverd.
Voor klanten uit andere landen dan Nederland zijn de verzendkosten afhankelijk van het land. D&P Hoogeveen behoudt zich het recht voor om dit bedrag te conformeren aan de meest actuele tariefstelling voor deze diensten door DHL.
Mocht er een verkeerd adres opgegeven worden en dus het pakket terug gestuurd worden naar het retouradres zal er nogmaals verzendkosten betaald moeten worden zodat het pakket naar het juiste adres verzonden kan worden. Bij bestellingen boven de €50 die gratis verzonden zijn krijgt alleen de eerste keer gratis verzending. Mocht u het pakket willen annuleren bij terug gestuurde pakketen na het opgeven van een verkeerd adres brengen wij de door ons gemaakte verzendkosten in rekening.
Retourneren
Omdat we graag willen dat u tevreden bent met uw aankoop via onze webshop, heeft u de mogelijkheid tot retourneren binnen 14 dagen. Helaas kunnen we producten die zijn gebruikt niet terug nemen. Het is van belang dat u netjes omgaat met de producten en de originele verpakking. U kunt het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en originele verpakking retour sturen. De klant draagt de kosten voor de retourzending.
LET OP: Kom je onder je gratis verzenden bedrag na retour sturen. Dan komt gratis verzending te vervallen. De verzendkosten worden in rekening gebracht €6,95 voor NL en €9,20 voor andere landen. De verrekening staat niet aangegeven op je credit nota.
Het bedrag van het product, zal zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending terug betaald worden op de rekening waarmee betaald is. Soms komt het voor dat het binnen 1 werkdag verwerkt is, maar ga hier NIET van uit. Wij zijn namelijk afhankelijk van ons automatische betaalsysteem en de banken.
Extra opmerkingen:
- Sale items mogen niet geretourneerd of geruild worden;
- Het artikel mag niet getest zijn;
- Gesealde producten moeten nog dicht zitten in originele staat.
Zodra wij het pakketje hebben ontvangen maken we het bedrag over op je rekening.
Wij bieden helaas slechts terugbetaling aan.
Wilt u een artikel ruilen, dan raden we u aan om het gewenste artikel retour te zenden en een nieuwe bestelling te plaatsen voor het juiste artikel.
Vergeet niet een mail te sturen naar info@dpparfumhoogeveen.nl met daarin uw naam, ordernummer en reden voor retour met daarin welke artikelen je retour stuurt.
Retouradres
D&P Parfum Hoogeveen
Van Echtenstraat 3
7902EK Hoogeveen
In de winkel retourneren
Wil je liever je producten direct ruilen of retourneren? Dat is sneller en gratis!
Dit kan in de winkel bij ons in Hoogeveen bij bovenstaand adres.
Onze openingstijden zijn;
Ma: gesloten
Di: 10:00-17:00
Wo: 10:00-17:00
Do: 10:00-17:00
Vr: 10:00-17:00
Za: 10:00-17:00
Zo: gesloten